Παραστάσεις που διέγραψαν μια επιτυχημένη πορεία στις σκηνές της Αθήνας ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για Θεσσαλονίκη. Κάποιες από αυτές έχουν αποσπάσει βραβεία και θερμές κριτικές. Επειδή θα παίζονται για μικρό χρονικό διάστημα σπεύσατε γαι την εξασφάλιση εισιτηρίου.

Η μεγάλη θεατρική επιτυχία «Μεγάλη Χίμαιρα», του Μ.Καραγάτση, που παρουσιάστηκε σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου στο Φεστιβάλ Αθηνών πριν 4 χρόνια και επί τρεις σεζόν στο Θέατρο Πορεία, ετοιμάζεται να ταξιδέψει στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Πρώτη στάση της το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης όπου και θα παρουσιαστεί από τις 12 έως 22 Απριλίου για 8 μόνο παραστάσεις. Διανομή: Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Μάξιμος Μουμούρης, Δημήτρης Μοθωναίος, Σοφία Σεϊρλή, Ειρήνη Φαναριώτη, Αναστασία Γιαννιώτη, Ειρήνη Μπρουλιδάκη, Μυρτώ Μπρουλιδάκη, Μανιώ Τάρλοου, Ράσμη Τσόπελα, Δημήτρης Τάρλοου.

«Το Πεπρωμένο Ονομάζεται Κλοτίλδη» του Τζοβάνι Γκουαρέσκι σε διασκευή – σκηνοθεσία και ερμηνεία της Αμαλίας Καβάλη και του Γιάννη Σοφολόγη, που κέρδισε το βραβείο στο Scratch Night του Bob Theater Festival, επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη. Μια παρωδία των ερωτικών μυθιστορημάτων του 19ου αιώνα, γεμάτη παρεξηγήσεις, σκηνές δράσεις και έναν έρωτα κάθε άλλο παρά συνηθισμένο. Για έξι παραστάσεις, 23, 24, 25, 30, 31 Μαρτίου και 1η Απριλίου στο Θέατρο Αθήναιον.

Η ταινία «Μία πορνογραφική σχέση» του Φρεντερίκ Φοντέιν όταν έκανε πρεμιέρα στις κινηματογραφικές αίθουσες δημιούργησε ιδιαίτερη αίσθηση με το προκλητικό του θέματός της και τις γυμνές της σκηνές. Αν και πέρασαν αρκετά χρόνια από τότε δεν παύει να αποτελεί ένα δοκίμιο πάνω στον έρωτα και την ανθρώπινη επαφή και την επικοινωνία. Ο Βαγγέλης Παπαδάκης έστησε μία παράσταση με αμεσότητα και κινηματογραφική ροή, ιδιαίτερη που καθιστούσε περιττή κάθε σύγκριση με την ταινία. Ερμηνεύουν ο σκηνοθέτης και η Χριστίνα Δενδρινού. Στις 30 και 31 Μαρτίου
στο Θέατρο Αυλαία.

Η Ελένη Ουζουνίδου με τον μονόλογο του Κώστα Σωτηρίου υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου ενσαρκώνει την «Σταματία, το γένος Αργυροπούλου» σε ένα ρόλο που την έχει στιγματίσει. Η ηρωίδα προσκολλημένη σε αυτό που η ίδια θεωρεί εθνικά, ηθικά και θρησκευτικά σωστό, καταλήγει να έρθει σε ρήξη με το περιβάλλον της και να κάνει την αναδρομή της ζωής της, απομένοντας μόνη. Στο Θέατρο Αυλαία στις 28 και 29 Μαρτίου.

Ένα αντιρατσιστικό έργο για τον φόβο και τη μοναξιά, η «Βρωμιά», του Robert Schneider που σκηνοθετεί η Κατερίνα Πολυχρονοπούλου και πρωταγωνιστή τον Κωνσταντίνο Φάμη, μετά την ολοκλήρωση του κύκλου παραστάσεων στο Θέατρο Σταθμός θα ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη. Κεντρικό πρόσωπο ο Σαντ που είναι ο Άλλος, ο διαφορετικός που «φταίει» για όλα τα κακά και μαύρα της ζωής μας. Είναι ο γείτονάς μας στο Βερολίνο, στη Βιέννη, στα περίχωρα του Παρισιού, στο κέντρο της Αθήνας ή ακόμη πιο κοντά, στη διπλανή πόρτα. Ο Σαντ βρίσκεται ανάμεσά μας. Ή μήπως μέσα μας;
Θέατρο Αυλαία στις 16, 17 και 23, 24 Μαρτίου.

«Ο Φάρος» του Κόνορ ΜακΦέρσον σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη με τον ίδιο και τους Αιμίλιο Χειλάκη, Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, Νίκο Ψαρρά και Προμηθέα Αλειφερόπουλο μετακομίζει στο Θέατρο Αριστοτέλειον μετά από μια σεζόν sold-out παραστάσεων όπου παιζόταν σε κεντρικό θέατρο της Αθήνας. Το έργο μάς εισάγει σε ένα γνήσιο ιρλανδέζικο περιβάλλον και άρα, εκ πρώτης όψεως, ανοίκειο: Τέσσερις φίλοι – ο Ρίτσαρντ, ο Σάρκι (οι δύο πρώτοι είναι αδέλφια) ο Ιβάν και ο Νίκι – ρεμάλια περιωπής, βαφτίζουν τις μέρες και τις νύχτες τους με ουίσκι, μπύρες και κάθε λογής αλκοολούχο «αγίασμα» που τους βυθίζει προσωρινά σε μια, κάποια, παυσίληπη λήθη για να ξεχνούν την αξιοθρήνητη ζωή τους που, με αυθάδεια, τους προσπερνάει.
Θέατρο Αριστοτέλειον από τις 8 έως τις 13 Απριλίου.

Η κωμωδία καταστάσεων του Ζωρζ Φεντώ, «Ράφτης κυριών», σε σκηνοθεσία και μετάφραση Δημήτρη Μυλωνά με τον Αλέξανδρο Μπουρδούμη στο ρόλο του… άτακτου Μουλινό θα φιλοξενηθεί στο Θέατρο Αυλαία. Στο έργο η φάρσα βρίσκει την πιο απολαυστική εκδοχή της. Γραμμένο στα τέλη του 19ου αιώνα αποτελεί την πρώτη μεγάλη επιτυχία του συγγραφέα και συνεχίζει από τότε τη λαμπρή του διαδρομή φτάνοντας μέχρι και σήμερα να καυτηριάζει με τόλμη και απίστευτο χιούμορ, συμπεριφορές και καταστάσεις που επιστρέφουν ξανά και ξανά. Ένα κείμενο που επιτάσσει γρήγορο ρυθμό, αμεσότητα, σκηνική ευρηματικότητα και ασφαλώς καμία εγκεφαλικότητα και που υπενθυμίζει εκείνη τη – ξεχασμένη ίσως(;)- σχέση με το σανίδι και τον θεατή.
Θέατρο Αυλαία από τις 12 έως τις 22 Απριλίου.

 

πηγή: tospirto.net