Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε!

“Νέα τάξη /New Order”

Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την ταινία που τάραξε τα νερά στη Βενετία

Ο πολυβραβευμένος Μεξικάνος σκηνοθέτης Μισέλ Φράνκο (Μετά τη ΛουτσίαΗ Κόρη της Απρίλ) επιστρέφει με τη “Νέα τάξη /New Order” ένα δυστοπικό ταξικό θρίλερ, στο οποίο μιλά απροκάλυπτα για το έγκλημα και τη διαφθορά στη χώρα του.

Η ταινία απέσπασε τον Αργυρό Λέοντα/Μεγάλο Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας το 2020.

Συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής που θα βρείτε παρακάτω και διεκδικείστε διπλές προσκλήσεις για να δείτε την ταινία την Κυριακή 27/3 σε έναν απο τους δύο κινηματογράφους: Άστορ και Ανδόρα. 

Η Μαριάν (Ναϊάν Γκονζάλες Νορβίντ) είναι μια νεαρή κι όμορφη κοπέλα, κόρη καλής, πλούσιας οικογένειας που παντρεύεται τον αγαπημένο της σε μια λαμπρή τελετή στην πολυτελέστατη έπαυλή της, αλλά όλα θα αρχίσουν να παίρνουν μια εντελώς αναπάντεχη τροπή, όταν ένας πρώην υπάλληλος της οικογενειακής επιχείρησης φτάνει απρόσκλητος στο γάμο ζητώντας να τον βοηθήσουν οικονομικά, ώστε να χειρουργήσει τη γυναίκα του.

Απέναντι στην αδιαφορία των γονιών της, η ευαίσθητη Μαριάν θα αφήσει τη δεξίωση και θα φύγει μαζί του για να τον βοηθήσει. Έξω στην πόλη όμως υπάρχει μεγάλη αναταραχή από πολιτικές διαδηλώσεις, η οποία θα προκαλέσει την επέμβαση του στρατού. Η Μαριάν θα μπλέξει περισσότερο όταν θα ακολουθήσει τους στρατιωτικούς που σκοτώνουν ό,τι κινείται. Εν τω μεταξύ, πίσω η οικογένειά της και οι καλεσμένοι ζουν… τα «Παράσιτα» του Κορεάτη Μπονγκ Τζουν Χο σε εμπλουτισμένη version.

Οι σκηνές της βίας και της φρίκης του θανάτου διαδέχονται με τέτοια ταχύτητα η μια την άλλη, που ο θεατής δεν προλαβαίνει να καταλάβει για ποιο λόγο συμβαίνουν όσα βλέπει. Το μόνο που είναι ξεκάθαρο είναι το γεγονός ότι πρόκειται για έναν ταξικό πόλεμο που έχει ξεφύγει, και στον οποίο «το κακό» μπορεί να βρίσκεται ακόμα και ανάμεσα στους «σωτήρες του έθνους».

Ο Μισέλ Φράνκο, καθηλώνει τον θεατή, με βάση την παλιά κλασική ιστορία: από τη μια οι πλούσιοι, που έχουν πολλά αλλά θέλουν περισσότερα, κι από την άλλη οι φτωχοί, που εξεγείρονται για να μη χάσουν και το ελάχιστο που διαθέτουν. Η κάμερά του κινείται με ντοκιμαντερίστικο τρόπο και οι ερμηνείες είναι καθηλωτικές υπηρετώντας ένα σενάριο γεμάτο ανατροπές.

Στο τέλος αυτό που μένει είναι το μήνυμα του τέλους: «Μόνο οι νεκροί βλέπουν το φινάλε του πολέμου».