Σε ένα κινηματογραφικό καλοκαίρι που οι ελληνικές ταινίες αποτέλεσαν την ευχάριστη εισπρακτική έκπληξη, σημειώνοντας απρόσμενα θετικές επιδόσεις, τον χορό θα κλείσει το πιο γερό εγχώριο εμπορικό χαρτί, ο Άνθρωπος του Θεού με τον Άρη Σερβετάλη, μια ταινία που αφορά τον βίο και την πολιτεία του Άγιου Νεκτάριου.

Το Χόλιγουντ εκπροσωπείται με δύο γερούς τίτλους αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες. Το ρομάντζο παντρεύεται με το νουάρ και την επιστημονική φαντασία στο Ταξίδι μέσα από τη Μνήμη, όπου ένας ψυχωμένος Χιού Τζάκμαν, στην καλύτερη ερμηνεία του από την εποχή του Prisoners (2013), αναζητά τι απέγινε η αγαπημένη του Ρεμπέκα Φέργκιουσον μέσω μιας μηχανής που του επιτρέπει να ταξιδεύει στις αναμνήσεις του. Το Candyman κινείται ανάμεσα στο σίκουελ και το reboot συστήνοντας τον μύθο που γέννησε η cult δημιουργία τρόμου του Μπέρναρντ Ρόουζ σε μια νεότερη γενιά σινεφίλ.

Το Bacurau έρχεται με διετή καθυστέρηση για να παντρέψει την arthouse αισθητική με την b-movie ευαισθησία σε μια ταινία με πολλές εκπλήξεις, εντελώς κατάλληλη για μεταμεσονύκτιες προβολές, ενώ ο Γύρος του Κόσμου σε 80 ημέρες θα κρατήσει συντροφιά στους μικρούς μας φίλους. Όσον αφορά τις επανεκδόσεις, σειρά παίρνει η κισλοφσκική Λευκή Ταινία που, μέσα από μαύρο χιούμορ, πρόβλεψε τη δημιουργία μιας Ευρώπης δύο ταχυτήτων, το σατιρικό M*A*S*H* του Ρόμπερτ Άλτμαν, από τις πιο αγαπημένες ταινίες «μπαμπά», όπως τις αποκαλούμε, και ο Άνθρωπος Ελέφαντας, η πιο ανθρώπινη (και η πιο «κανονική) ταινία του Ντέιβιντ Λιντς με τους Τζον Χερτ και Άντονι Χόπκινς.

Αναδημοσίευση από lifo.gr
Συντάκτης: Γιάννης Βασιλείου