Αναμονή τέλος για χιλιάδες φαν των υπερηρωικών υπερπαραγωγών. Ο Μπάτμαν του Ματ Ριβς καταφθάνει στις αίθουσες και δικαιώνει σε μεγάλο βαθμό τις προσδοκίες.

Με μια προσγειωμένη προσέγγιση των χαρακτήρων αλά Νόλαν, αλλά πιο στιλιζαρισμένο και πιο μαυρόψυχο, το reboot του Ριβς στηρίζεται σε μια αστυνομική ίντριγκα, συναρπάζει όποτε φλερτάρει με το σινεμά τρόμου, διατηρεί έναν ενιαίο, πένθιμο τόνο από την αρχή ως το τέλος και προδίδεται μόνο από τη μεγάλη του διάρκεια κι από μια τελική σκηνή δράσης πιο συμβατική σε σχέση με το θέαμα που προηγήθηκε. Ο Ρόμπερτ Πάτινσον περνά με άριστα τις εξετάσεις, το υπόλοιπο καστ βάζει τα δυνατά του, με τον Κόλιν Φάρελ να δανείζεται μερικά «κόλπα» από τον Ντε Νίρο των Αδιάφθορων σε έναν αξιομνημόνευτο β’ ρόλο.

Για όσους διστάζουν να επενδύσουν σε ακόμα ένα reboot του Ανθρώπου-Νυχτερίδα πριν ακούσουν το word of mouth, το πρόγραμμα της εβδομάδας διαθέτει αξιόλογες εναλλακτικές επιλογές. Η Αγελάδα της Άντρεα Άρνολντ είναι ένα εξαιρετικό ντοκιμαντέρ που κινηματογραφεί δύο αγελάδες από κοντινή απόσταση, κάνοντας μας να δούμε τον κόσμο μέσα από τα μάτια τους.

To Συρανό Ντε Μπερζεράκ ξαναδιαβάζει τη γνωστή ιστορία με όρους μιούζικαλ και έχει ως ατού του την μουσική και τα τραγούδια των National, τη βιρτουοζιτέ του Τζο Ράιτ (Περηφάνια και Προκατάληψη, Εξιλέωση) και τον Πίτερ Ντίνκλατζ που βρίσκει επιτέλους έναν πρωταγωνιστικό ρόλο εφάμιλλο των ερμηνευτικών του ικανοτήτων.

Τέλος, το Αντίο, Σύντροφοι σηματοδοτεί την επιστροφή του Ρώσου Αντρέι Κοντσαλόφσκι (Σιβηριάδα, Το Τρένο της Μεγάλης Φυγής) στο προσκήνιο, αλλά και την επιστροφή του σε σκοτεινές πτυχές της ιστορίας της Σοβιετικής Ένωσης, τρεις δεκαετίες μετά τον Στενό Κύκλο. Η ταινία έλαβε το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ Βενετίας του 2020, ενώ βρέθηκε υποψήφια και για Βafta Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας.

Αναδημοσίεση απο lifo.gr
Συντάκτης: Γιάννης Βασιλείου