Μετά από καιρό βγαίνει μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ταινία τρόμου στις αίθουσες, για να ξεγελάσει λίγο την δίψα των παραμελημένων φαν.

Το Χ σηματοδοτεί το μεγάλο comeback του Τάι Γουέστ, που κάποτε άφηνε μεγάλες υποσχέσεις με το House of the Devil, και είναι ένα καλοστημένο slasher, κατάλληλο (και) για μεταμεσονύκτιες προβολές.

Το 16 Φορές Άνοιξη είναι το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Σουζάν Λιντόν, κόρης του Βενσάν που θαυμάσαμε πρόσφατα στο Titane. Ταυτόχρονα ανατρεπτικό ρομάντζο και ιστορία ενηλικίωσης συνιστά μια αξιόλογη γαλλόφωνη πρόταση, για όσους δεν χόρτασαν γαλλικό σινεμά όλες αυτές τις μέρες που διεξαγόταν το 22ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου.

Για τους ίδιους θεατές κυκλοφορούν και οι Υποσχέσεις, ένα πολιτικό δράμα με την Ιζαμπέλ Ιπέρ να υποδύεται μια δήμαρχο που ολοκληρώνει τη θητεία της και δέχεται μια δελεαστική πρόταση να αναλάβει υπουργείο.

Aγία Έμυ είναι ένα ελπιδοφόρο ντεμπούτο από την Αρασέλη Λαιμού που αποτυπώνει με ρεαλισμό την φιλιππινέζικη εμπειρία στη χώρα μας, εντάσσοντας παράλληλα στην αφήγηση μεταφυσικά στοιχεία και φλερτάροντας με το σινεμά τρόμου.

Το Copshop βάζει τον Φρανκ Γκρίλο αντιμέτωπο με τον Τζέραρντ Μπάτλερ, με τον Τζο Κάρναχαν να εκτελεί χρέη διαιτητή. Κάποτε ήταν σκηνοθέτης πρώτη γραμμής στο σινεμά δράσης ο Κάρναχαν, σήμερα γυρίζει ταινίες με τον Φρανκ Γκρίλο.

Τέλος, στις αίθουσες βγαίνει και το ντοκιμαντέρ Διόνυσος, η Επιστροφή, ένα πορτρέτου του πρωτοποριακού θεατρικού σκηνοθέτη Θεόδωρου Τερζόπουλου με αφηγητή τον ίδιο.

Αναδημοσίευση απο lifo.gr
Συντάκτης: Γιάννης Βασιλείου